Nauka o chlebie – Proste zmiany do lepszej sylwetki

Prosta zmiana która zmieni Ciebie od zewnątrz.

Coś o chlebie

Dlaczego mówię że to jest proste :) ? Bo tak naprawdę jest. Jednak jest to tylko jedna metoda z pośród wielu które znam :) . Mam nadzieje że pomimo prostoty zastosujesz tą prostą metodę.

Mała uwaga o której jeszcze nikt nie słyszał a o której będzie głośno dopiero za 2 lub 3 lata. Chodzi o to że rada naukowa do spraw odżywiania na podstawie badań i obserwacji odkryła, że dla ludzkiego organizmu najlepiej jest jeść 5 zbilansowanych posiłków. Co to znaczy? Że te posiłki mają być równe. Kiedyś było tak że główne posiłki czyli śniadanie obiad i kolacje były większe. A dwa pozostałem mniejsze. Teraz wszystkie są równe :) tzn bedą równe jak o tym będzie mówione. Na razie jest o tym Cicho. Czytaj dalej

Określanie celu – Proste zmiany do lepszej sylwetki

Pierwszą zasadniczą rzeczą jeśli chodzi o jakiekolwiek działanie, czy to chodzi o wyjazd na wycieczkę, zakup samochodu, budowa domu czy to na czym nam zależy czyli odchudzanie, ważne jest by wyznaczyć sobie konkretne cele.

Jak to zrobić

Pamiętaj że cel musi być dokładnie sprecyzowany, nie możesz postanowić że chcesz schudnąć. Dlaczego to takie ważne? Zilustrujmy to przykładem. Wyobraź sobie że za cel w lato wyznaczasz sobie wycieczkę i wpisujesz. W okresie lipiec do sierpień zamierzam wyjechać na wycieczkę.

Czytaj dalej

Proste zmiany – kurs dla osób zaczynających odchudzanie

Dzisiaj zapowiadam 4 częściowy kurs dla osób które chcą za pomocą prostej zmiany w diecie schudnąć.

Zanim przejdę do tematu napisze jak będzie wyglądał ten krótki kurs:

Proste zmiany cz1 – określanie celu

Proste zmiany cz2 – Prosta zmiana która zmieni Ciebie od zewnątrz.

Proste zmiany cz3 – zaczynamy od naszej mentalności bycia osobą która siedzi.

Podczas tego kursu dowiesz się jak ważnej jest wyznaczanie celu. Poparte przykładami które pomogą ci w sprecyzowaniu celu co przełoży się na wynik.

W kolejnej części dowiesz się o metodzie nie łączenia która pomaga skutecznie ograniczyć kalorie i odkładanie substancji odpadowych w naszych jelitach.
Mentalność – no właśnie ah te nasze przyzwyczajenia. Nauczymy się tutaj wprowadzać nowe nawyki w naszym życiu. Powiemy sobie o tym dlaczego nie warto prowadzić siedzącego trybu życia oraz co może się stać jeśli nie zaczniemy zmniejszać nasza tuszę.

Okej słowami wstępu zanim zaczniesz kurs informuje że wszystko co robisz zgodnie z kursem, robisz to na własną odpowiedzialność. Dlatego proszę o rozwagę w częściach 2 i 3 ponieważ nie chcę żebyś zrobił/zrobiła sobie krzywdę. Gdyby były jakieś wątpliwości skontaktuj się z swoim lekarzem.

Do kursu możesz uzyskać dostęp wypisując swoje dane imie i adres e-mail z prawej strony u góry.

Życzę powodzenia.

Ograniczanie jedzenia – Czy to dobry sposób na odchudzanie ?

Ograniczanie jedzenia czy to dobry sposób na odchudzanie.

Hmm poruszam ten temat ponieważ przeglądając fora dyskusyjne ludzie piszą o tym jak chudną ograniczając jedzenie. Wybacz ale jest to dla mnie nie do pomyślenia. Ludziom wydaje się że ograniczając jedzenie, schudną 5-10 kg a później zaczną jeść normalnie a waga nie urośnie.

To jest złe myślenie, ponieważ musimy zmusić tkankę mięśniową do tego żeby zaczęła spalać tłuszcze. A jeśli ograniczasz jedzenie niestety ale nie dostarczasz swojej tkance mięśniowej odpowiednich składników potrzebnych do dobrego funkcjonowania mięśni. W rezultacie chudniemy ponieważ spożywamy mniej tłuszczów w pokarmie. Po około 2-3 miesiącach wielka radość że udało nam się. Teraz to zaczynamy jeść normalnie :) . Mamy dosyć tej męczarni. Ale czy zależy Tobie na krótkotrwałym efekcie który może spowodować jeszcze gorsze skutki jakim jest efekt jojo? Ja bym tego nie chciał.

Na moim blogu podkreślam że ważne jest skuteczne odchudzanie. Dlatego napisałem ten oto artykuł.

Wobec tego skoro głodówka jest zła to czy jest jakiś sposób na to żeby schudnąć? Tak jest, trzeba zmienić trochę jadłospis. W najbliższych dniach na moim blogu będzie można pobrać moją prace na temat dań odchudzających. Oczywiście będzie to za darmo :) .

Ale o tym też Ciebie poinformuję poprzez oddzielny artykuł o tym :) .

Pozdrawiam

Powrót po duższej przerwie.

Witam ponownie. Dość dawno nie pisałem na tym blogu ponieważ nie było czasu na to. Muszę powiedzieć ze piszę pewien kurs o którym też tutaj napiszę. Narazie nie zdradzam co i jak. Dowiecie się  za jakiś czas co to za kurs. Być może pod koniec tygodnia dodam notkę :) . Planuje zmiane wizualną bloga :) .

Woda – jak ją polubić?

Woda – jak ją polubić?

Pewno zastanawiasz się:” jak mogę pić wode przecież ona jest
bez smaku?” a ja odpowiem prosto :) . Jest na to sposób.
Zanim powiem jaki to sposób polecam przeczytanie artykułu:

Woda-dlaczego ważna?

Ja natomiast podam jeden ciekawy pomysł żeby nauczyć sie pić wody.

Oczywiście nauczyłem się ją pić nie stosując tego sposobu.
Ale z pewnością gdybym go poznał zanim uczyłem się pić wody, napewno bym go wypróbował.

Aczkolwiek wiem że to dobry sposób.
Otóż picie wody z dodatkiem 2 plastrów cytryny. Nie dosyć że woda nie traci swoich właściwości tak jak to się ma przy piciu herbaty czy kawy. To na dodatek oczyszczamy swój organizm i działa na nas orzeźwiająco.

Uwaga
Czytelników mojego bloga chciał bym poinformować że od nowego roku ruszam z
portalem dotyczacym odchudzania. Tzn będzie to taki projekt internetowej telewizji.
Więcej informacji o przedsięwzięciach będzie można śledzić w news-ach.

Woda – dlaczego ważna?

Dla naszego ciała nie ma nic ważniejszego niż woda. Woda tworzy jedną trzecią organizmu, mózg zawiera aż 85% a włosy choć są suche zawierają aż 10 % wody. Jest ona częścią komórki w naszym ciele i odgrywa ważną role w każdym procesie.

Jakie funkcje spełnia woda?

- bierze udział w procesie trawienia, wchłaniania i asymilacji pożywienia
- bierze udział w procesie wydalania substancji odpadowych z jelit i nerek
- reguluje temperaturę ciała
- służy jako smar w stawach i membranach
- tworzy około 92% krwi
- krew służy jako środek transportu składników odżywczych po całym organizmie
- woda jest również głównym składnikiem wszystkich wydzielin ciała, w tym soków trawiennych
- organizm potrzebuje codziennie około 1,5 do 2 litrów wody, żeby móc zachować optymalne funkcjonowanie

A jakie znaczenie ma woda podczas odchudzania?

Wspomaga w odchudzaniu ze względu na to że oczyszcza nasz organizm. To znaczy w momencie gdy dostarczysz odpowiednią ilość wody w organizmie, wszelkie odpady są usuwanie i nie zbierają się w ciele. Co lepsze pijąc wodę pomożemy naszemu organizmowi odpowiednio się oczyszczać tak żeby odpady zostały wydalane a nie przetrzymywane.

A co jeśli nie pojemy czystej wody?

Nie dostarczanie wodę do organizmu spowoduje gromadzenie się substancji toksycznych i odpadowych, odkładanie się tłuszczy, zaburzenia trawienia, bóle głowy, bóle w okolicach nerek które uważamy za ból pleców, słabość i zmęczenie, zawroty głowy, suchość skóry, powstawanie zmarszczek i wiotczenie mięśni oraz przyczynia się do powstawania nadwagi.

Dlatego zachęcam do picia wody mineralnej abyście się dobrze czuli oraz żeby Wasz organizm odpowiednio funkcjonował.

Coś na temat diet odchudzających!

Osobom które mają problemy z nadwagą, znane są na pewno diety odchudzając. Diety kojarzą nam się z ograniczeniem ilości jedzenia. Z kolei ograniczenie ilości jedzenia powoduje spowolnienie metabolizmu oraz spowolnieniem wszystkich układów w Ciele. Ciało odczuwa brak energii co podczas diety powoduje że przerywamy taką dietę bo nie mamy już sił. Czytaj dalej